Translate

piątek, 8 lutego 2013


Ostatni wolny piątek można powiedzieć, że ferie już powoli za nami.
Znowu zacznie się poranne wstawanie, sprawdziany, kartkówki.

No trudno. Tak to już w życiu jest, że to co dobre zawsze się szybko kończy. Nie ma co rozpaczać, ale lepiej zabrać się za lekcje zadane przed feriami, żeby ferie nie zakończyły się brutalnym powrotem do rzeczywistości.

 A tak poza tym, za oknem śnieg. Biały piękny świat. Przynajmniej ja mam takie odczucie z perspektywy siedzenia w cieplutkim domku. :)


Oczywiście pozdrawiam wszystkich z lubelskiego, łódzkiego, podkarpackiego, pomorskiego oraz śląskiego i życzę wam ciekawych ferii.

Łączę się w bólu z osobami z mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego oraz zachodniopomorskiego. Kochani, jakoś przetrwamy zbliżający się wielkimi krokami poniedziałek.



buziaki ♥

4 komentarze:

  1. Ja z wielkopolski i już dawno po feriach. :p :D


    http://lost-in-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najgorszy jest pierwszy dzień po feriach. Potem wpada się w ten nurt szkoły i jakoś bardzo się tego nie czuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadzisz jeszcze bloga? Bo nie wiem czy mam Cię zacząć polecac czy jednak nie. :c


    http://lost-in-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prowadzę, aczkolwiek ostatnio mam bardzo dużo obowiązków i nie miałam czasu ;c ale postaram się to nadrobić. :) zrobię post ogólny, i może i podkładzie który sobie ostanio kupiłam, i naprawdę jest co o nim pisać.

      buziaki :)

      Usuń