Translate

sobota, 19 stycznia 2013


Nie wiem jak u was, ale u mnie cały dzień padał śnieg. Powiem tak, światu do twarzy w białym puchu. :)

Pomijając wszystko, dzieś SOBOTA - mój ulubiony dzień tygodnia, od rana towarzyszy mi świetny nastrój i nawet fizyki uczyłam się z uśmiechem.

Ogólnie o postanowiłam wziąść sie za siebie. Dość tego siedzenia i nic nie robienia. Tak, więc od dziś zaczynam ćwiczyć. Heh rok temu też tak mówiłam, ale teraz musi mi się udać. Niestety w zeszłym roku skończyło się na kupieniu maszyny do ćwiczeń i używaniu jej raz na miesiąc. Moją figurę uratowało najwyraźniej jeżdżenie na rowerze wiosną i latem. Kontynuując mam zamiar również chodzić raz w tygodniu na basen. Myślę, że tym razem mi się uda i zacięcie do tej całej aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia nie zniknie tak szybko jak się pojawiło. Trzymajcie za mnie kciuki kochani ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz