Translate

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Specjalny post dla fanów The Vampire Diaries ♥


Zwiastun odcinka: 4.11 – Catch Me If You Can



Jeremy: Klaus wciąż chce, abym dokończył znak. On nie przestanie.
Elena: Jest tam grupa zauroczonych wampirów.
Damon: Jeremy, idź zapolować.


Scena z 4.11 – Catch Me If You Can


 
 
Stefan: Wiem, że byłaś zasztyletowana przez pewien czas, ale pukanie wciąż obowiązuje.
Rebekah: Najwyraźniej znów piszesz swój pamiętnik. Tylko sprawdzam, czy nie masz wątpliwości. Nigdy nie można być zbyt ostrożnym gdy chodzi o miłość. W jednej chwili błagasz mnie, bym wymazała Elenę z twojej pamięci, a w następnej wrócę do trumny ze sztyletem wbitym mi w plecy.
Stefan: Możesz czytać, co chcesz. Skończyłem z nią.
Rebekah: Dopóki nie znajdziemy lekarstwa, prawda? Hej, mówię do ciebie!
Stefan: Oh wiem, że mówisz. Ignoruję cię.
Rebekah: Spójrz, wiem, że są pewne wady tego wyścigu po lekarstwo. Drużyna Klausa ma Jeremy’ego-łowcę. Drużyna Shane’a ma Bonnie-czarownicę.
Stefan: Jeżeli jesteś tutaj, by mi przypomnieć o naszym położeniu, to jestem tego świadomy.
Rebekah: Właściwie to jestem tutaj, ponieważ mam plan. Lekarstwo jest pochowane z Silasem – starożytnym, złym facetem, którego mój brat, Kol, tak się boi. Shane tak bardzo chciał udowodnić jego istnienie, że zdradził, iż ma jeden z kluczy do wskrzeszenia go. Ma kamień.
Stefan: Rozumiem. Chcesz go ukraść.
Rebekah: Tak, a wtedy drużyna Shane’a będzie musiała się przyłączyć do drużyny Rebeki, a drużyna Klausa zostanie na lodzie, gdzie jego miejsce.
 
 
Buziaki ♥ The Vamprie Diaries. 04x11 z napisami już w piątek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz