Translate

niedziela, 20 stycznia 2013

Witam, Witam w ten niedzielny wieczór.

Lekcje odrobione, torba spakowana.. i można zacząć myśleć o poniedziałku.

Ostatnio, bodajże w piątek obejrzałam "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie". Ten film oglądam już któryś raz. W ogóle mi osobiście zdarza sie oglądać jakieś filmy po pare razy, jeśli za pierwszym razem mi się bardzo podobały. Owszem za drugim, trzecim razem, film już tak nie wzrusza jak za pierwszym, ale miło się ogląda. Tak więc wracając do sedna, obejrzałam ten film i znowu pojawiła się u mnie faza na piosenki z tego oto filmu. Według mnie piosenki po włosku brzmią świetnie. Na koniec wkleję wam dwie najlepsze moim zdaniem. Ogólnie polecam ten film, oraz jego kontynuacje czyli "Wybacz ale nie chce się z tobą ożenić".

Zero Assoluto-Seduto Qua  ♥



Zero Assoluto - Quello che mi davi tu ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz