Translate

czwartek, 31 stycznia 2013


Pierwszy tydzień ferii dobiega końca. Dziś piątek, weekendu początek choć dla mnie sobota, a np. wtorek nie robi aktualnie różnicy. Heh... szkoda, że to się za tydzień skończy i znowu wrócimy do smutnej szarej rzeczywistości którą jest szkoła. No jak na razie nie wybiegajmy tak w przyszłość. Trwają ferie. Ponad tydzień przed nami.

Ogólnie na początku ferii miałam wiele planów. Pouczyć się. Uporządkować pokój. Pojechać na zakupy. Poćwiczyć. Odwiedzić basen. Oraz wiele innych rzeczy.

Ale nie mam zamiaru załamywać się. Jeszcze mam czas na zrealizowanie swoich postanowień. Trzeba się zmobilizować.

A tak poza tym, piątek, piąteczek, piątunio tak nie cieszy gdy ma się ferie. Stanowczo koniec tygodnia wydaje się fajniejszy jak jest szkoła- oczywiste.

Podsumowując, jedyna rzecz która mnie aktualnie cieszy związana z piątkiem to, to że pojawi się nowy odcinek The Vampire Diaries.

Ponadto wszystkich fanów TVD zapraszam na świetną stronę o serialu. http://vampirediaries.pl/


Buziaki. ♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz